HeyBaby07 12 aylık kestim (mecburen, diş için tedavi görüyordum) memeden vazgeçsin diye kucakta sakinleştirip uyuttuk bu seferde iyice buna alıştı hala gecede 4-5 kere uyanıp kucakta gezmek istiyordu kabus gibiydi hatta emzirerek uyutmak daha kolaydı diye düşündüm. Salona yer yatağı yaptım açtım siyah ekran ninniyi uzandım yanına ağladıkça sarıldım, konuştum anne burada seni çok seviyor kolları çok ağrıyor vs diye çok uykusu vardı zaten (uyku saatlerimiz belliydi az çok) uyudu sabaha kadar deliksiz, gece uyanınca mama su falan da teklif etmedim ben birini bırakırken diğerine bağlanacaktı çünkü. 3 gün gece gündüz yanına uzanarak pış pışla uyuttum sonra odamızda park yatağı var rutinleri yapıp oraya koydum orayada alışkın olmadığı için yine ağladı biraz, yine kucağıma almadan öptüm konuştum vs uyudu pış pış pat patla, 3 günde böyle temasla uyuttum yatakta. Bugün gündüz uykusunda uyuyor gibi yaptım ağlayacak gibi olursa buradayım uyku vakti anne uyuyor sende uyu hadi koy başını pış pış dedim uyudu, git gide desteksize geçmiş oluyoruz yani. Size de tavsiyem gece çok uyansada kucağınıza almayın, su vermeyin, konuşun ninni söyleyin bir süre sonra uyuyacak. İlk gece bir sürü ninni söyledim ağladıkça kafamdan ninni uydurdum en son “köpek parka gelmiş salıncağa binmiş hav hav demiş” diye bir şey uydurdum hav hav dedi uyudu 😂 Birkaç gece zorlanırsınız ama dayanmanız lazım, bu seferde başka destek isteyip uyanmaya devam edecek yoksa🫠