Benim kızım da tam böyleydi. İlk önce istediği gibi ayağımda tuttum. 1 saat salladım uykularını saatine göre uyuttum. Uyku düzeni böylece oluştu. Tek sorun ayakta uyumasiydi. Onu da yavaş yavaş alıştırdim bıraktım 10 dk sonra uyandı geri aldım sonra yine bıraktım derken şuan saatinde uyuyor yine salliyoruz ama yerine bırakıyorum şimdi 18 aylık tabi. Ama ilk 8 ay ayağımda uyudu gündüz uykularını. İndirme gerekirse ama uyusun yoksa hırçınlasiyor, yemek yemiyor ağlıyor. Ben bacak ağrısına razı oldum o dönem. Ama ayakta tutma işini düzen kurunca yavaş yavaş kes,simdilik sadece saatinde uyut ve 1 buçuk saat mi uyuyacak gerekirse o kadar tut ama o uykuyu almasını sağla