mommyy01 Serum fizyolojik ile temizliyorum çıkan sümükümsü akıntı çıkmıyor ve hırıltısı da devam edıyor habıre uyanıyor ve huysuzlaştı iyice ,yanlış yaptığım bir şey mi var tavsiyeleriniz var mıdır ? 7 aylığız
Minel-inannesi mommyy01 serum fizyolojik sıkıp aspiratörle cekip temizlemeniz gerekir. Baby-vac aldim ben elektrik süpürgesiyle calisan. Valla ne var ne yok temizleyip getiriyo. Nefesle cekilende 10dakka sonra temizlenen o degilmis gibi tikanan cocuk gitti. Serum sıktıktan sonra balgam masaji yapin(gogildan yada youtubeden bakabilirsiniz). Cok gecmis olsun
bananeabiya mommyy01 ben şırınga ile temizliyorum aspiratör kullanmıyorum şırınga mis gibi temizliyor ne var ne yok çıkıyor 😅 Osman gönülal’ın videosu var ben ordan bakmıştım hiç korkmayın
aylinalya22 mommyy01 serum fizyolojik beni çok geriyor,daha kolay rahat yöntem önerisi olan varsa burda yerimi alayım
mommyy01 Minel-inannesi çok teşekkür ederim bende nefesle çekilen var o şekilde yaptığımda aşırı bir şey gelmiyor , videoya bakacağım 🌸
Eflinim_2022 Minel-inannesi Burundaki damalarlın incelmesine sebep oluyormuş bahsettiğiniz aspiratör burnuda kurutuyor diye duymuştum
MadamMommy Minel-inannesi elektrik süpürgesi ile çalışan ne bacım isterseniz belediyenin vidanjörüne bağlayalım burun aspiratörünü😂😂
Minel-inannesi mommyy01 “bebek balgam söktürücü masaj” olarak yazinca osman gönülal hocanin videosu cikiyo youtube de
Minel-inannesi Eflinim_2022 her seferinde kullanmıyorum, cok hiriltili oldugu zamanlarda cektiriyorum. Ustune nazalnem damlatiyorum. Bi sorun yasamadim simdiye kadar ama yinede kullanmamak sizin tercihiniz tabikide.
mommyy01 bananeabiya bende şırınga ile iki gündür yapıyorum da çok fazla akıntı çıkmadı ama bebeğimin genızden gıbı hırıltısı var soğan karanfilde deneyeceğim 🤷🏻♀️
yaseminoztrkk bananeabiya ay bende hep böyle temizliyorum hasta da şuan ama bazen sıkınca kulağını tutuyor hemen sizde de oluyor mu acaba
kalendermesrep Minel-inannesi Biz baby vac ı süpürgeye takmıyoruz da ağzımızla çekiyoruz. Aklınızda olsun.
Eflinim_2022 mommyy01 soğan karanfil ben denedim iyi nefes aldırıyor ama oda cok kötü soğan kokuyo felaket😂😂
Minel-inannesi MadamMommy vallahi yapmislar satiyolar, cok asiri tikanma zamanlarinda baya ise yariyo😊
mommyy01 Eflinim_2022 valla henüz yapmadım da başka çarem de yok kı yurt dışında kolay kolay ilaç da vermıyorlar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Eflinim_2022 mommyy01 Doğrudur serum fizyolojikle temzliyorum bi deliğinden sıkıp diğer deliğinden çıkıyo sümüğü rahatlatıyor youtbeden videolarına bakıp deneyebilirsiniz çıkmıyo demişsnz ozaman aspiratörke çek ama videolarını izle belki yanlış yapıyorsundr
mommyy01 Eflinim_2022 aynısını yapıyorum çekiyorum falan genızde dolu hırıltı sesi gelıyor , gece çok fazla uyanıyor soğan karanfıl de yaptım bu gece
mommyy01 Eflinim_2022 koku oldu dün akşam bıraktık odaya fakat gece yınede fazlasıyla uyandı , bilmiyorum diş etleri şişmiş ilk dişleri belki gelir diyede böyle ama bugün bı ıkı kez mınık yemeğı çıkardı kusmuk kadar da çok değildi benım kafamda ki senaryolar analık 🤷🏻♀️