Benim bebeğim 3 ay 24 günlük su son 1 haftadan fazladır mama yemek istemiyor sadece mamayla besleniyor zaten. zorla yedirmeye çalışıyorum 5 6 saat hiç vermesem aç olduğunu anlayıp istenmeyecek bile. Bezini değiştirmek için yere yatırdığımda oyun halısında biraz oynasın diye yatırdığımda yani ne sebeple olursa olsun yatırdığım zaman basıyor ağlamayı sürekli kucakta durmak istiyor uykusu geliyor uyutmak için salıncağına yatırdığımda bile ağlıyor direniyor uyumamak için ama en çok canımı sıkan şey beslenme konusu beyaz gürültü son ses açılacak kucakta ayakta anca biraz besliyorum yoksa onun dışında hiç almıyor bile zaten aldığı da en fazla 90 CC gece falan uyku arasında 120 rahat bitiriyo ne yapacağım ne yapmalıyım hiç bı fikrim yok ve kendimi şuan çok çaresiz hissediyorum o yemeyince kötü oluyorum normal mi bu bi atak mı acaba