Arkadaslar kasımın 11ne 18.ayına girecek erkek bebeğim var.dede,baba,anne kelimeleri var.direk babasına baba,bana anne diyor sıkıntı yok şükür ama birşey çok kafama takıyorum.kendi kendine bababbababa,dededeede gibi tekrar da yapıyor kosarken,oyun oynarken.bu tekrarları bitmedi normal mi? Sizin beebekleriniz yapıyor mu?