Merhaba. Ben açık tenli ve çilli biriyim. Babamdan genetik. Babamın çilleri zamanla geçmiş. Bende de son iki yıldır geçiyor zannediyordum. Ama fark ettim ki yüzümde beyaz beyaz alanlar var. Yani dökülme değil de lekeymiş sanırım. Bu nasıl geçer? Bilgisi olan var mı? ( Dermatoloğa gidin yazacak üyelere şimdiden teşekkürler,yazmalarına gerek yok.)