pamukseker_ Kızlar saçımda çok kepek var yeni duş aldım saçımı kuruttum baktım çoğalmış zeytinyağı sürtüm işe yaramadı Hindistan cevizi yağı kullandım ilk gün geçiyor geri çoğalıyor çirkin duruyor ve rahatsız ediyor napabilirim 😑
Pol34 pamukseker_ dercos şampuan kullanabilirsiniz, ketoral şampuan var o da güzel geliyor ama saçı biraz sertleştiriyor
-sozdemir pamukseker_ banyoya girmeden önce elma sirkesini sulandırıp saç diplerinizde bekletebilirsiniz 10-15 dk. Yıllardır ara ara yapıyorum kepek oluşmuyor Aslında banyodan sonra kafaya dökmeyi öneriyorlar ama ben sirke kokar diye öncesinde yapıyorum :)