tazemom1 Merhaba kızlar oğlum 4,5 aylık oldu ama uyku düzenimiz yok. Gece 1-2-3 gibi uyuyor.. aynı sorunu yaşayan var mı ? Uyku rutini oluşturdunuz mu ?