Parlak240 aahhh canım. Daha bu akşam arkadaşlarla kardeşimle otururken aa dedim hatırlıyomusunuz geçen sene bugunde bizdeydik Duru (kızım) sarılıktan hastanede yatmıştı. Bırakıp gelmiştik evimizin son sessiz günüymüş meğer deyip güldük. Duru o sıra bas bas bağırıyo ilgi istiyo sonra. Aman uyandıramıypduk ya şimdide uyasa diye uğraşıyoruz dedi kardeşim bilsek uyandırmazdık 😁😁 aradan 1 yıl geçmiş sende güleceksin hatırlayıp. Dedim ki ya şimdiki aklım olsa mama verirdim hemen. Anne sütü evet doğru olan ama emmiyodu napacaksın aç mı kalacak. Geçiyor güzel annem geçiyor şimdi sen rahatla al güzel bi anne çayı iç. Sıcak evine geçeceksin ehh bu yaramazlar biraz uğraştıracak Allah büyük dert vermesin 🤲🏻 O bebişini öp kokla misss kokusunu çek içine. Ayrıca mama mı vermen gerekiyor ver ya kızma kendine geçecek kendine gelince emecek seni emmiyor mu sütün mü yok üzülme demekki kısmeti değilmiş onunda nasibi mamaymış 🥰