Kızlar selam bir aylık bir bebeğim var 33+2de doğdu bazen on beş dk aralıklarla bazen de beş dk emiypr sonrasını zorlasamda almıyor şırınga ile veriyordum gerisini ama bıraktım şırıngayı denemek için çünkü kilo alımı ve kaka bez takibi iyi . Sizce doyuyor mudur beş dk da ? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim . İlk zamanlar çok uyuyordu beş dk emzirmek bile bir saat sürüyordu şimdi çok şükür daha iyi ama bazen keyfine göre bırakıyor