Feyzosumunannesi inşallah rabbim isteyene versin bende istemiyorum çünkü bebeğim ufak daha 15 aylık🤣 ben en son 30 Eylül de regl oldum bekarken de düzenliydi doğum yaptım 40 mdan sonra hemen regl olmaya başladım ondan beri de hep düzenli olurum ilk defa oldu korkuyorum açıkçası 🙈bide ben bu ay smear ve vajina girişinde parça aldırdım kanamam oldu ama içten gelmedi yaradan geliyordu oraya uyuşması için iğne falan vurdular işte bende stres yaptım patoloji smear falan nasıl çıkacak diye ondan mı böyle oldu yoksa parça aldırdıgım için mi bilmiyorum 🤷♀️