Aynı biz ya 🙄bizde bi aylık olduk.gündüz gene uyuyor gece yok uyku .koyduğum an uyanıyor .cuk cuk emiyo gaz oluyo iyice hava yutuyor.ebeye sordum güzel emiyo zamanla öğrenecek diyo .hayır öğrencisiyle gaz derdimiz bitcek zaten.hava yutuyor o şekilde. Emerken hava yuttuğunu bağırsaklarına indiğini hissediyorum ve o an memede çırpınıyor çocuk gazdan.karnı doyunca ememiyor bile .her yolu denedim biberondada aynı cuk cuk emiyor .dil bağıda yok anlamadım valla .