ereninannesi_ Mirabia ek gıda başlamadık diş dönemindeyiz de salatagi parçalar mi diye korkuyorum parçalar mi acaba
ereninannesi_ Mine9494 hamileyken beindigimde 2 bebek vardı uçakta inene kadar hiç susmadılar çok ağladılar o şekilde aglamasindan korkuyorum
bnmyavrm ereninannesi_ çoğunlukla uyuyorlar .eger emzık alıyorsa emzık emiyorsa meme eğer mama yıyorsa da mamayı kalkerken verebilirsiniz ben hep öyle yaptım hiç sorum yaşamadm :)