2 yaşında bir oğlum var. Yarım gün çalışıyorum. Oğluma çeşitli sebeplerden annem ve kayınvalidem dönüşümlü bakıyor. İşten gelince oğlumu alıp eve geçiyorum ya da biraz vakit geçirip çıkıyoruz. Sonra parka gidiyoruz. Eve gelip yemek ev işleri vs ile uğraşıyorum. O sırada oğlum yarım saat kadar televizyon izliyor.
Evde başbaşayken canım annem anneciğim diye peşimde geziyor. Birlikte oyun oynuyoruz. Eşim çok geç geliyor. O evdeyken ve pazar günleri bizim konuşmamızı istemiyor, anne sen git diyor. Özellikle kayınvalidemdeyken beni kapıda görünce ağlıyor. Kadın bunu eğlenceye çevirmiş. Seni istemiyor sevmiyor diye geziyor. Acayip asabım bozuluyor. Her şeyiyle ben ilgileniyorum. Ona rağmen oğlumun bu şekilde davranması beni çok üzüyor. Kendim eğitimciyim. Çözüm bulamıyorum.
Benzer durumu yaşayan veya konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.