Eymeninannesi Arkadaşlar doktora bebeğim kusuyor sürekli öksürüyor ve hep hırıltısı var dedim reflü dedi bana gaviscon yazdı ama poşet gaviscon değil bildiğiniz bizim içtiğimiz naneli gaviscon ondan kullanan var mı bebeğine ne kadar süre kullandınız doktor nasıl teşhis koydu onun da bi tahlili varmı kullananlar ölçüyü ne kadar kullanıyordu çok soru sordum kusura bakmayın
PrensSelim Eymeninannesi bizde toz gaviscon ve motilium kullanıyoruz,gaviscon tok karnına günde 3 yada 4 kez,motilium da aç karnına 3 kez içiriyorum,kusması azaldı şükür
Berra Eymeninannesi mrb ben ılk üç ay kullandım faydasını gordum gavoskonun toz halını mamasına katıyordum onun bır zararı yok hergun verebılırsın soluk borusu yandıgı ıcın rahatlatıyor surubu herzman vermıyordum mıdesı bulanınca verıyordum
Gizemli_x Eymeninannesi benimki de 1 aylik oldu. Hafif kanlı kusunca hastaneye gittik reflu dedi gaviscon şurup verdi. 1-2 ay 3ml tok karninina gunde 3 kere vereceksin 1 ay sonra kontrole geleceksin dedi. Kabızlık yapar mi dedim alakasi yok dedi
Merveasel Ya benim bebeğime de gazi var diye motilium şurup verdi ama ben hiç kusmaya alakalı bişey söylemedim doktora gazı var diye verdi ama kaç gündür kullanıyorum bebeğim kusuyor bu şurupü kullanan var mı acaba şurup tan mıdır yoksa kullandığım zinco damla dan mıdır
Azimenurr Bnm kiziminda reflusu var biz gaviscon kullandik ama kizim ilaci icer icmez kustugu icin faydasini gormedik suan aptamil ar mana kullaniyorum
CanAilesi PrensSelim merhaba. Toz gavisconu nasıl kullanıyosunuz ? Tek poşet tozu 1 seferde mi veriyosunuz?
Eymeninannesi İşte bana toz hali değil kızlar bildiğiniz bizlerin kullandığı naneli şurup var ya ondan vermiş katı bir şurup bide