aysmaa Yenidoğan kızımın topuk kanında tsh değeri ilk sınırda sonra da yüksek olduğu söylendi , üniversiteye sevk edilecegiz , başına gelen var mı süreç nasıl ilerliyor lütfen yardımcı olun
gizemasel01 Blackeagle ya işin tuhaf kısmı söylemediler. Sağlık ocağı aradı yüksek çıkmış gelin topuk kanı tekrar alacaz dedi kaç olduğunu sordum bize de bilgi vermediler sadece yüksek çıktığını söylediler dedi
Blackeagle gizemasel01 daha dün aynı şeyi yaşadım sağlık ocağındaki hemşire aradi tsh t3 kan testi vermen gerekiyor diye bizde daha önce vermiştik ekran görüntüsü yolladım hemşire sorun yok dedi ama ilçe sağlık müdürlüğünden aradılar tsh değeri yüksek takip ediliyor mu ilac kullanıyor musunuz falan diye şaşırdım bende topuk kanında bi sıkıntı var diye durduk yere stres yaşadım tsh değeri 19.15 çıkmıştı ertesi gün takipli hastaneye gittim böyle böyle anlattım bi daha kan alındı bugün de 10.15 çıktı yeni doğan bebeklerde böyle yüksek çıkıp sonra düşebilir sorun teşkil etmiyor dedi bu tsh testini de sarılık için yapmıştı doktor değerler normal dedi yolladı oradan çıkınca hemen hemşire yi aradım böyle böyle anlattım ilçe sağlık böyle yapıyor sen stres yapma sorun olsa biz söylerdik sen kendine ve bebeğine odaklan dediler
gizemasel01 Blackeagle bende tekrar 15 gün topuk kanı sonucunu bekleyemem diye doktorumla konuştum gittik kan verdik çok şükür bizimde iyi çıktı doktor bi sıkıntı yok dedi baya rahatladım ya. Yoksa asla bekleyemezdim 1 günde bile uykularım kaçtı iştahım kesildi iyiki gittim hastaneye üzerimden büyük yük kalktı
Blackeagle gizemasel01 ufacık bir hata saçmalık nelere sebebiyet oluyor bi sorun çıkmamasına sevindim