Linçliycekler direk çıksın. Kızlar 1 bucuk aylık bebeğim var başlarda sütüm deree gibi akıyordu mastit olup duruyodum hatta 200 200 sağıyodum yrtişmediği için ama şimdi bigün çok sütüm oluyor bi gün hiç olmuyor mana vermek zorunda kalıyorum nerden biliyosun vardır sen ver demeyin insan anlamazmı çocuk doymuyor ,göğsğm boş oluyo ,sağıyorum 30 bile çıkmıyor . Ama ertesi gün oluyo meme dolmuş öbür güne kadar aktif bi şekilde doluyor sürekli bu neden oluyo çok sıkıldım emzirmeyi bırakmak istemiyorum çok üzülürüm daha çok erken biyanımda zorlamanın manası yok diyor mama vermek istemiyorum ama açmı bırakacam çocuğu vericem tabiki helppp !!??😓