Kızlar merhaba biz 6 seneye giricez kirada oturuyoruz ilk girdiğimizde 450 tl ye girdik tabi 2018 de Şuan kiramız 2bin lira eşimde diyor ki ocaktan sonra 11 bin lira yapar . Bende diyorum o kadar yapamaz %25 den fazlasını yapabilirmi yani kafasına göre ? Yan dairemizi 11 bine vermişler ama biz kaç senelik kiracıyız lütfen bilgisi olanlar yazabilirmi. 11 bin yaparsa çıkın dese çıkmasak ne kadar vaktimiz olur ki acaba ?