citlembik2905 Selam kızlar. 2.5 aylık bebeğime meme mama şeklinde ilerliyoruz. Gazlı bir bebek ve sadece sma comfort sıkıntı yapmadı. Ama günde 3 4 defa kaka yapıyor. İshal değil ama böyle yapması kilo almasına engel olur mu yoksa normal bir durum mu.
Mervecnr citlembik2905 normal annesi. Biz 7. Aylığız başından beri sma kullanıyoruz kilo 9.700 hiç kabız olmadı.
citlembik2905 fyz81 16 Kasım’da kontrolumuz var kilo alımı nasıl oldu bilemiyorum merak ettim o yüzden. Umarım normaldir. Hipp kullandım 2 gün çocuk gazdan dolayı 2 dk bile durmuyordu tüm gün mahvolduk. Hemen geri sma döndüm ve düzeldi