prnsannesi_ Merhaba arkadaşlar sezaryen sonrası adet olan varmi veya kaç ay sonra oldunuz ben 11 aydır halla olmadm
asrinhatasi prnsannesi_ herkesin bünye farklı tabi. Emziriyorsanız düzene girmesi daha da uzuyor. Ama 11 ay olmuş sizin bir doktora görünmenizde fayda var.🌸
Emineec prnsannesi_ 12 ay süre var diye bılıyorum bır yıl sonunda bır doktora gıdın ıstersenız bır ay daha bekleyın
Wanderlust prnsannesi_ 11.ayda oldum ben de bekleyin siz de olursunuz 1 yil icinde bazilari 1 yil gecince de oluyor endise etmeyin hepsi normal
glsm228_ prnsannesi_ 1 seneye kadar normal deniliyor diğer ay olmazsanız bir gidin bence. Benim görümcelerim de 1 sene olmuyorlardi adet. Yapıyla alakalı sanırım
cimcime1018 prnsannesi_ Ben de olmadım daha emziriyorum ben ona bağladım ama doktora görünücem yine 6 ay oldu 😆