Yasemin158 yedinci sekizinci ayda geciyor benim bebeğimde de vardı hastanede bile yattık cok daraldığı icin evde hava veriyorduk burunda ki bi kıkırdağın doğum sonrası gelişmesinden oluyormus bazı bebeklerin anne karnında bazılarının doğumdan sonra kıkırdak sertleşiyormuş yatağının kafa tarafını hafif yükseltip yatırıyordum ben büyüdükçe kıkırdak sertleşti gecti