ebru_dgs Merhaba hanimlar adet döneminde sütte azalma oluyor bebegim almıyor 7 aylik bebeğim neler yapıyorsunuz bu durumda azalma oluyor mu?
1anne30 ebru_dgs benim oluyo azalma canım hiç bı çare bulamadım çok azalıyor hemde bi kac gün öncesinden başlıyor
Susamm ebru_dgs 2 ya da 3 gün sürdü. Ama buzluktan sadece 1 kere süt çıkarıp verdim. Sonra düzene girdi yine. Bol su için
1anne30 ebru_dgs ek gıda hiç yemiyo zaten meme tutmadı hiç süt sagiyorum bir yıldır bir yaşında şuan olduğu kadar süt veriyorum