Selamünaleyküm kızlar bebeğim 8 buçuk aylık normalde geceleri 2 defa süt içmeye kalkardı ama son 2 haftadır saat başı kalkıyor ağlayarak uyanıyor gündüz uykuları kısaldı 3 uyku yapıyoruz ama neredeyse toplasam 2 saat uyumuyor mızmızlanıyor gündüz neyse de gece artık uykusuzluktan ölüyorum sabah ı7 uyanır ne yapmam gerek akşam 8 8.30 gibi uyur yarım saat geçer uyanır tekrar uykuya geçer derken 21 30 de tam gece uykusu olur ama aşırı uyanıyor nedeni nedir sizce