Meltemmmmmm
Merhaba
Oğlum altı aylıkken kısa bir mesafeden düştü.
Kafası birkaç dakika içinde şişti. Dokunduğum zaman ağlıyordu. Doktora gittik. Acilde doktor sağına soluna baktı. Kafasında şişlik var sadece dedik. Tomografi çekelim öyle konuşalım dedi. Çatlak varmış hemen beyin cerrahiden doktor geldi. Kanama alanı oluşturabilir dedi. Yatış verdi iki gün hastanede kaldık. Kusma yada farklı bir durum olunca hemşireye söyleyin dedi. Çok şükür sıkıntısız geçti.