queen_mom kızım 26 sinde bir yaşına girecek yaklaşık 10-15 kişi olacaz.
Ben pek masayı pasta börek vs doldurma taraftarı değilim görüntü açısından pasta on planda olsun istiyorum ama hala kararsızım acaba tamamen masayı donatsammı
Yoksa pasta , kurabiye ve hediyelikler ve tek tek hazirlayacagim icecekler yeter mi diye düşünmeden edemiyorum sanki organizasyon tutmuş gibi yani…
Zaten tek başımayım hazırladım mi tamamen doldurmak gerekir masayı ben o gün onlarla uğraşmak yerine tamamen biz on planda olalım etraf süslemeler kızımın pastasi sadece kek standına kurabiyeler yaparım konsepte uygun hediyelikleri masaya dizerim ve kendim hazırladığım içecekleri koyarım diye düşündüm bilemedim