Yeni yeni emeklemeye başladı,10 gündür felan.Çok kafasını vuruyor ya bu hep böyle mi olacak😢Otururken hop arkaya güm..Emeklerken hızlı olacam diye öne doğru hop güm yani içim gidiyor bir şey olacak diye korkuyorum.İlk anne olunca çok hassas oluyoruz galiba.
Eşim kask alalım dedi ama pek sıcak bakmadım ona alışır diye bilemedim.5 ay 20 günlük bu arada