Zehraaytar2507 Benim kızım da 15 aylık o da yürümüyor kendi başına henüz.Boo bol emekliyir,tutunup kalkıyor öyle yürüyor,elden tutunca da yürüme arkadaşıyla da yürüyor.Biz de aynıyız bir hastalık olsaydı bunları da yapamazdı diye düşünüyorum.Ben de bekliyorum bakalım ne zaman yürüyecek.