Kızım 10ay 3günlük kg bakımından her zaman 4 4lük demedi doktorlar şuan 8,200kg doktor iyi ama 10kişilik bir sınıfta bebeğin 5. Gibi düşün ne aşağıda ne yukarıda ortalamanın arasında dedi. Kg alımı büyüdükçe yavaşlar biliyorum ama her gitmemde şöyle gülerek eve dönmedim hiç kg az alıyor bu ay da aadam akıllı hiç düzgün beslenmwdi dişden dolayı neyse sağlık ocağına götürdüm polivit yazdı biraz iyi geldi.
Kg iyi mi bilmiyorum hani genelde şey yazıyolar kg iyi buraya hava atmak için mi yazıyorsunuz amacım hava falan değil. Etrafımda da zuıf diyenler oluyor ama kızım 10aylık 78cm boyu da var