gokceokur Günaydın bizde 7.5 aylığız benim oğlum da normalde çok güleçtir ama diş zamanları aşırı huysuz olur tam anlattığınız gibi, birde ek gıdada lütfen dikkat etin 1 haftadır kabızlıkla uğraşıyoruz oğlan kakasını yapamıyordu kaç defa lavman yaptık fayda etmedi falan derken yeni yeni düzeldi kakasını da takip edin lütfen çok zor çok çığlık çığlığa ağlardı kucağımdan inmezdi