Merhabalar, daha onceden bebegimi reflu yatagini park yatagin içine koyarak yatiriyordum. 2 aylik olduk artik bebeğim rahat etmiyor ve geceleri asagiya dogru kayiyor. Geceleri siz nasil yatiriyorsunuz?( Direkt park yatagin icine koysam gece kusar da goremem diye tedirginim.)