Gme1709 oluyor canım benm bebeğim bir yaşında şükür geöti kilo alımı da gayet gğzel oluyor içini ferah tut sen her ay alıyorlar kilo bir sorun olmadığı sürecs ama mutlaka dkktora göster bir şeye vücudu tepki vermiş olabilir o yüzden belki kızaroklık dökğntğ olmuştur