melekleyla Dün 1 aylık olduğu için hepatit b aşısı oldu bebeqim ateş olabilir dedi doktor. Ne zman ortaya çıkar bu ateş
melekleyla AEgemm inşallah çıkmaz doktor surup falan verdi benimde ilk bebek bu çok evhamlıyım ateş çıktı mı çıkmadı mı diye saat başı olcuyorum belki farkedemem diye dayanamadım buraya yazdim😀
AEgemm melekleyla annelik işte ☺️ benimde ilk bebeğim hepatitte çıkmadı karma aşıda 37.4 oldu prematüre olduğumuz için şurup verdik biz ama ateşsiz atlatırsınız siz inşallah