gbdl23 Son 1 haftadır o kadar yoğun ki tam geçti diyorum yok gene aynı beynim zonkluyor bebeğimle ilgilenemiyorum hiç bisey ise yaramıyor var mı tavsiyeniz yardım lütfen
PamukPrensesannesii gbdl23 Geçmiş olsun , annem senelerdir çekiyor. Doktora gitti ama bir çare de bulamadık. Verdikleri işe yaramadı. Bir tane yağ varmış şakaklarına sürüp masaj yapınca biraz azaltıyor. Adını hatırlayamadım, bir araştırın isterseniz 🌺
Ayshed gbdl23 Geçmiş olsun benim de migrenim var.Emziriyor musunuz ?Çünkü ilaç almadan ya da iğne vurdurmadan geçmiyor.
Gmzkyr gbdl23 emzirdiğim için sadece parol içebiliyorum birde papatya çayı rahatlatıyor. Ayaklarınıza soğuk su tutun birde aşağıda yazanı bir deneyin bazen işe yarıyor 😇
AnsZey gbdl23 benim de son bir buçuk iki aydır baş ağrılarım var ağrıdan ziyade görmede bulanıklıkla başlıyor ağrı sonradan eşlik ediyor migren olup olmadığını anlamak için MR istedi doktor dün gece de oldu
bananeabiya gbdl23 doğum kontrol hapı kullanıyor musunuz? Benim önceden vardı hamilelikte magnezyum takviyesiyle geçti. Emzirirken 2 hafta cerazette kullandım tetiklendi ve hapı bıraktım. Magnezyum takviyesi bana çok iyi geldi ama siz yine de doktorunuza danışın
gbdl23 bananeabiya yok kullanmıyorum önceden de oluyordu ama böyle zirvede yaşamıyordum uzun zamandır çok sık ve çok şiddetli yaşıyorum
Suradevelioglu gbdl23 bende de migren var ve hayattan koparıyor resmen tuttuğu zamanlar. Hacamat öneriyorlar bende yaptırmayı düşünüyorum ama cesaretim yok acimiyormuş da ama yine de korkmuyorum 😁
bananeabiya gbdl23 çok geçmiş olsun 💐 nörolojiye gittiniz mi bilmiyorum ama gitmediyseniz mutlaka bi gösterin migren mahvediyor insanı. Bir de magnezyumu unutmayın ben çok faydasını gördüm bi sorun doktorunuza da kullanın çok iyi geliyor
Mehtap5560_ Bendede var dolven iciyorum 10 cc acayip rahatlatiyo. Herkeste ayni etkiyi gostermeyebilir sadece öneri. Bir diğeri ise başparmak ile işaret parmak arasinda kalan kısım var elinizde. Parmaklarınızı açin ve diger elinizle alttan üstten sıkın o bahsettiğim yeri. Sızıyı hissedersiniz sıkınca 30 saniye tutun buda rahatlatıyo genelde her türlü ağrıda işe yarar bir yöntem umarım anlaşılır olmuştur yazıda bu kadar anlatabildim 😊