Buzlugumda kıyma var kızlar bir kaç poşet ama 2.kez dondurulmuş yani donukken 1 kez çözdürülmüş sonra yine dondurucuya atilmiş(((boyle olmak zorunda oldu kurban kiymasi))) bu sekilde ne yazkki bakteri üretiyormuş hamileyken cok kafama takip yememiştim ne olur ne olmaz diye.cok sukur dogum yaptim sizce şimdi yemelimiyim.çöpemi koymaliyim.atmakda istemiyorum içimede sinmiyor.bilemedim bisey diyinn