İntten baktım bir sakıncası yok dedi ebeme msj attım dönmedi 3 gün beklemem mi lazım?
Mavininyuztonu aşı sonrası duş aldırılmaz 1 gün diye biliyorum ben
Mavininyuztonu biz bu gün olduk ebe 3 gün banyo yok dedi
Mavininyuztonu biz 3 gün aldırmadım sağlık ocağındanda öyle dediler
momysskaan şimdi konuştum ebeyle bugün yapabilir demiş