nrcndmr Suheyla06 bizde ishal olmadı aynı dediginiz gibi 2 gundur az az kaka yapiyordu , az önce ishal gibi mukuslu baya bi kaka yaptı bezinden taşmış o derece diyeyim 😖🙈 Bakalım devam edecek mi ? Meme reddi siddetli sekilde devam ediyor ama
Suheyla06 nrcndmr sizde durumlar nasıl bugün üçüncü gün hala kaka yapmadı çişli bezi de azaldı emmesi azaldığı için mi yoksa sütüm mü yeterli olmuyor yarın kontrole götüreceğim büyük ihtimalle
nrcndmr Suheyla06 bizimki kaka yaptı mukuslu ve ishal gibi 2 kez oldu aynı gün … ama emmesi duzgun degil yine bir de gurul gurul bagirsaklari emerken surekli 😖 gaz damlasini birakmistim yeniden basladim diyebilirim . Emmesi azaldigi icin olabilir bence de kac bez aliyorsunuz gunde suan ?
nino33 Kubraengin bizimde 5 gündür huzursuz ağlıyor meme istemiyor düzelir mi acaba kaç gün sürer sinir krizi geçirmek üzereyim uslu oğlum gitti yerine başka bir i gelmiş sanki
Anakumm Suheyla06 süt alerjisi oldu rota yapmamıştır ama rotanın bağırsağı tutan alerjisi tetikleme özelliği varmış bizimkide öyle oldu 2. Dozu yaptırmayacağız doktor gözetiminde