Berraksu 3,5 yaşında bir oğlum ve 4 aylık bir bebeğim var bence yaş farkı ideal herkes daha yaşı çok küçük hemen niye yaptın dedi kıskanır dedi ama şu an oğlum kardeşin o kadar seviyor ki çocuğunuzun huyunu siz daha iyi bilirsiniz isterseniz öncesinde bir çocuğunuzla konuşmayı deneyin anneciğim bak benim de abim ablam veya kardeşim var bak biz ne kadar birbirimizi seviyoruz eğleniyoruz senin de böyle bir arkadaşın olsun ister miydin herkesin kardeşi var sende bir kardeş ister miydin diye ağzını arayabilirsiniz kardeşin minicik olacak bize ihtiyacı var diyebilirsiniz az çok tepkisine göre karar verirsiniz diye düşünüyorum ama bence muhakkak öncelikle çocuğunuzla konuşun ben mesela ilk hamileliğimi oğluma söylemiştim oğlum artık abi oluyorsun babana beraber sürpriz yapalım mı diye hamilelik boyunca da hep onun küçüklük resimlerini videolarını gösteririm bak sen miniciktin konuşamıyordun yürüyemiyordun yemek yiyemiyordun bunları ben sana öğrettim kardeşin geldiğinde de sen onu öğretir misin onu sana ihtiyacı var sen onu süper kahramansın diyordum hamileyken ara ara hediyeler alıp bak kardeşin sana bunları yolladı doktordan diyordum çok şükür aralarında bir kıskançlık yok kardeşi uyanır uyanmaz beşiğe koşuyor hatta