Mmdr Kızlar bezelye konservesi var çok iyi görünüyor açmadım henüz ama kullanma tarihi Haziran sonmus napsam bilemedim bezelyeden birşey olurmuki
Gzdturk Mmdr ay kullanmayın, konservelerde koruyucu olduğu için illa zararlı olabilir tarihi geçmişse
madamecocoshe Bezelyeden bir şey olmaz ama konserveden çok şey olur. Konserve zehirlenmesi çok tehlikeli, ölümcül hatta. Atın gitsin
Mmdr Tamam atıyım madem ya kayinvalidelerdeyiz çarşı asıri uzak onu pisirelim diye planladık akşamdan dedim bir ümit belki birşey olmaz