123fff Kızlar saçma olcak mazur görün 😁 2,5 aylığız avm de hırka yelek giydiriyomusunuz sıcak oluyo baya
emilia 123fff hayır, mont giydiriyorsam avmde cıkarıyorum. Zaten ara ara ensesini kontrol ediyorum üşüyüp üşümediğine bakıyorum