madeinpelin ayyyy aynı dert bende de var bende ger akşam 7 8 gibi banyo yaptırıp uyuturum 12 ye kadar uyanmaz içim ek vermiyor 12 de emziriprum bi bakıyorum saat 5.30 olmuş uyanmamış ama araştırdığım kadarıyla zaten acıksa ağlar diyorlar doktor kontrolünde kilo alımı normalse bırakın öyle yapsın benim bebeğim bazen 4 dk emiyor o sütle 4 saat götürüyor doktora sordum olabilir dedi artık yenidoğan statüsünden kalkıyor dedi o yüzden ben ona bıraktım herşeyi gündüzleri de pek uyumayı sevmiyor