Ya ben alışkın değilim bilen bilir hep uyku sorunumuz var dün akşam saat 19.30da aşırı hırçınlık yaptı uykusu geldiğini düşünemedim iki sallamaya uyudu gece ilk defa 2 kere uyandı sabah 7de uyandı öğle uykusuna şimdi yattı saat 11 acaba hasta mı olacak yine Allah korusun 😭 yoksa normal mi uyku sorunumuz var hep normali bu mu bilemedim ki