Kızım 9 aylık ve hâla devam ediyor asla oturarak mamasını yediremiyorum kucağımda ayakta ritmik sallayarak mamasını yiyebiliyor Dr browns un biberonunu kullanıyorum biraz daha rahat içebiliyor mamasını 7. Aya kadar gaz denemediğim gaz damlası kalmadı doktor en son bay bay night damlasını önerdi şuan gece 2 3 saat anlamadan uyuyo kullanmadan önce 10 15 dk arayla ağlardı hep kucağımda sallardım gece boyu anca öyle uyurdu bazen ben bazen annem sallardı kolik bebeği olanlara Allah yardımcısı olsun çok zor