Gündüzleri sorun yok uyuyor keyfi vs iyi gece oldumu uyanıyo mama içiyo gazı çıkıyo pışpışlayıp ystırıyorum bi dk sonra ayaklarını çeke çeke kıvranıyo ama gazıda çıktı bi kaç gecedir hep böyle kıvranıyo dalamıyo gazıda yok karnıda yok ve gündüzleri kendi uyuyo pışpış sesiyle ana gece kucakta 🫠