Kızlar 9,5 aylığız.şuan hiç mama içmek istemiyor ancak uykusunda zorla içiriyorum.ek gıda da eh işte pek yiyor diyemem.uyku düzeni gayet güzeldi şimdi oda şaştı ve çok zor uyutuyorum.atak mı diş mi başka birşey mi anlamıyorum ya(bu arada 15-20 gün önce yine böyle olmuştu sonra bir anda düzeldi iştahı arttı hatta mamasınıda biberonu veriyordum kendi içip uyuyordu.sonra tekrar bozuldu)