Mavi45 Arkadaşlar dün 2.ay aşımızı olduk.Akşam ateşimiz 37.5 tan yukarı ççıkmadı keyfi çok kötü değildi.Ama bugün sürekli uyumak ve kucak istiyor.Yatağına yatırınca hemen uyanıp ağlıyor.Bunu yaşayan var mı normal mi?
Hulyayncl Mavi45 oluyo csnım biz de öyle olduk hatta noluyo dedim çünkü uyumayan bi kızım var 2-3 güne gider üstündeki hıysuzluk