isimsizanne1 Önlükleri hiç kullanmadım çünkü taktığımda ağlardı sıfırdır mama bezleri kullanılmadı yıkandı sadece fırsat olmadı kullanmaya temizdir içiniz rahat olsun şapkaları kullandığımda asla bi hastalığı vs yoktu zaten yıkandı yine de belirtmek isterim oyuncaklar sorunsuz kırık değill
isimsizanne1 papatyakokulum_ küpleri ipe diziyorlar onlar için çok zevkli geliyor hem ip büyük ve uzun hem küpler renkli ve orta büyüklükte 😊
papatyakokulum_ isimsizanne1 düşünüyordum ama fiyat olarak pahalı geldi bide kargoda olacak bütçemi aşıyor malesef