brlss ayak kısmını sert bişeyle kapatın. Sert yastık olur sert minder olur. Kayamasın yani. Ben sağ tarafını beşiğe sıfırlıyordum, diğer taraflarıda yastıklarla destekliyordum. Merak etmeyin bişey olmaz zaten reflü yatağı yükse koycagınız yastıklarda aynı seviyede kalıyor