aysuuyenihayat ben emzirmek için eğitim almıştım bir ise yaramadı bebeğin karakterine bağlı bence kimisi az uyuyor kimisi çok gerek duymuyorum eğitime , bir de 4-5 bin verip ise yaramamasi var yani , bir de ben bebeğim desteksiz uyusun istiyorum ama olmayınca da olmuyor sadece uykuya aşırı direniyor o da ataktandir diye düşünüyorum o da geçer insaalah yoksa azıcık sallanarak uyumasında bir kötülük görmüyorum zaten zamanı gelince kendiliğinden uyuyacak . Hasta flan olmasında sıkıntı değil bunlar