afranurum Kızım 4 ay 10 günlük . 3 yaşındaki kuzeni kucağımdayken bebegimin iki bacağını birden çekti. Korkuyorum kalca çıkığı falan olabilir mi bu aylarda ? Bilgisi olan var mı çok endişeliyim doktora mı gitmeliyim ?
Elika00 afranurum canım birşey olmaz merak etme ☺️ endişe ediyorsan tabi ki götür ama zarar gelseydi eğer bebeğin çok özür dilerim sağlıklı bir bebekse acıyı hissederdi ve kıyamet kopardı çıkarsa yani bacağı. Allah korusun. Endişe ediyorsan tabi ki götür 🍀