İmkanınız varsa öncesınde bır uzman yardımı alıp konuyla ilgili destek alın ve ıkıncı cocuk ıcın psikolojınızın yeterlı olup olmayacagını bilerek hazırlanın bence. Benım bır arkadasım ılk çocugunda depresyon yasamadı, ıkıncı cocuk da nasıl olsa tecrubelıyım dıye dusunurken agır depresyon yasadı. Brllı olmuyor